News:

Unnecessarily argumentative

Main Menu

INTRO

Started by Draconicstarz88, September 07, 2010, 01:47:35 AM

Previous topic - Next topic

Draconicstarz88

Hi, Im Draconicstarz88!
"Life is meaningless if your on the road to death working like a dog to pursue happiness, so thats why everyone needs to spend life to the max"

COME TO THE PUB!
viewtopic.php?f=4&t=5748

PoopShoot

All hail Cancer Jesus!

Squid

Draconicstarz88

"Life is meaningless if your on the road to death working like a dog to pursue happiness, so thats why everyone needs to spend life to the max"

COME TO THE PUB!
viewtopic.php?f=4&t=5748

i_am_i

Um ... est-ce la façon dont il va être avec vous? Tout ces petits trois ou quatre mots non-sequitur?
Call me J

Sapere aude

Draconicstarz88

COME TO THE PUB!
viewtopic.php?f=4&t=5748

i_am_i

Je vois que vous contribuerez beaucoup à ce forum mon ami.
Call me J

Sapere aude

PoopShoot

Quote from: "Draconicstarz88"WHAT??
I think he's saying you're a troll who looks at too many forums and he wants to know if you followed me.
All hail Cancer Jesus!

Draconicstarz88

Pourquoi ne pas vous parler anglais quand vous insultez-moi salaud français!

COME TO THE PUB!
viewtopic.php?f=4&t=5748

The Magic Pudding

Guten Morgen, that's about all the German I've got, besides Nilpferd, but it doesn't seem relevant.

PoopShoot

A tout le monde, a tout les amis...
All hail Cancer Jesus!

i_am_i

Quote from: "Draconicstarz88"Pourquoi ne pas vous parler anglais quand vous insultez-moi salaud français!

Vous avez déjà vous insulter, mon ami fou. J'espère que vous contempler votre temps ici.
Call me J

Sapere aude

Draconicstarz88

Quote from: "i_am_i"
Quote from: "Draconicstarz88"Pourquoi ne pas vous parler anglais quand vous insultez-moi salaud français!

Vous avez déjà vous insulter, mon ami fou. J'espère que vous contempler votre temps ici.

Humiliés moi-même? Êtes-vous moquez de moi? Vous êtes à la menace dans cette discussion!
Et si vous êtes menaçant de me bannir parce que l'anglais ou im j'ai tapé parfois de 3 à 5 mots, alors allez-y vous coq meunier

COME TO THE PUB!
viewtopic.php?f=4&t=5748

i_am_i

Quote from: "Draconicstarz88"
Quote from: "i_am_i"

Humiliés moi-même? Êtes-vous moquez de moi? Vous êtes à la menace dans cette discussion!
Et si vous êtes menaçant de me bannir parce que l'anglais ou im j'ai tapé parfois de 3 à 5 mots, alors allez-y vous coq meunier

I'm at threat? How so?

Anyway, quit worrying. I'm just a member here, I can't ban you. I don't even want you to be banned. So far you haven't done anything that would cause you to be banned.
Call me J

Sapere aude

PoopShoot

draco got trolled in his own intro.  HAHA
All hail Cancer Jesus!