Author Topic: Creationist/Flat Earth/Etc Images  (Read 3717 times)

Gloucester

  • Touched by His Noodly Appendage
  • *****
  • Posts: 2231
  • Gender: Male
Re: Creationist/Flat Earth/Etc Images
« Reply #120 on: February 24, 2017, 12:03:06 PM »
That image is based on ignorance. The path of light on the ocean is caused by sun glitter on the waves; a smooth body of water will show an almost perfect reflection--not a path of light. It has pretty much nothing to do with curved vs flat surface.



Ah, well, that goes as said, the whole of flatism is based on ignorance.

But thanks for the proof, Recusant! :)
Tomorrow is precious, don't ruin it by fouling up today.

Pasta Chick

  • Guardian of Reason
  • *****
  • Posts: 5073
Re: Creationist/Flat Earth/Etc Images
« Reply #121 on: March 06, 2017, 08:44:24 AM »
I'm gonna go ahead and throw alchemy in here, because why the fuck not?

BF brought to my attention that there are apparently a large number of people who believe you can inject random sperm (etc) into chicken eggs and make little monster babies!

I still can't figure out how serious they are, but I love that the comments are a bunch of women going "dude, it's a blood clot. Trust us. We know."


Arturo

  • Formerly known as Apathy
  • Not Defeated by the Dark Night of the Soul
  • ****
  • Posts: 1545
  • Gender: Male
  • Atheist, Humanist, and Champion
    • You two dig up, dig up dinosaurs?
Re: Creationist/Flat Earth/Etc Images
« Reply #122 on: March 06, 2017, 10:42:24 AM »
I'm gonna go ahead and throw alchemy in here, because why the fuck not?

BF brought to my attention that there are apparently a large number of people who believe you can inject random sperm (etc) into chicken eggs and make little monster babies!

I still can't figure out how serious they are, but I love that the comments are a bunch of women going "dude, it's a blood clot. Trust us. We know."



I find it funny when he opens the second egg he is like "I don't know what this is. I have no idea. Why am I even conducting experiments? I should go home and rethink my life..." I'm paraphrasing of course but this guy obviously has no background in biology and asks a group of random people on the internet to explain his video.
But, uh...well there it is.


Pasta Chick

  • Guardian of Reason
  • *****
  • Posts: 5073
Re: Creationist/Flat Earth/Etc Images
« Reply #123 on: March 06, 2017, 05:34:21 PM »
This is the only video in his series I watched so when, after all the "omg, it's like egg is full of blood!", like it was some reaction that miracoulsly caused blood to form, he says he injected his blood into the egg I literally laughed out loud.

YEAH ITS A REAL MYSTERY HUR DUR

Arturo

  • Formerly known as Apathy
  • Not Defeated by the Dark Night of the Soul
  • ****
  • Posts: 1545
  • Gender: Male
  • Atheist, Humanist, and Champion
    • You two dig up, dig up dinosaurs?
Re: Creationist/Flat Earth/Etc Images
« Reply #124 on: March 07, 2017, 12:19:09 AM »
This is the only video in his series I watched so when, after all the "omg, it's like egg is full of blood!", like it was some reaction that miracoulsly caused blood to form, he says he injected his blood into the egg I literally laughed out loud.

YEAH ITS A REAL MYSTERY HUR DUR

:lol:
But, uh...well there it is.


Davin

  • Guardian of Reason
  • *****
  • Posts: 5941
  • Gender: Male
  • (o°-°)=o o(o*-°)
    • DevPirates
Re: Creationist/Flat Earth/Etc Images
« Reply #125 on: March 07, 2017, 07:05:26 AM »
:lol:

Always question all authorities because the authority you don't question is the most dangerous... except me, never question me.

Arturo

  • Formerly known as Apathy
  • Not Defeated by the Dark Night of the Soul
  • ****
  • Posts: 1545
  • Gender: Male
  • Atheist, Humanist, and Champion
    • You two dig up, dig up dinosaurs?
Re: Creationist/Flat Earth/Etc Images
« Reply #126 on: March 28, 2017, 01:54:57 PM »
Does this go here? Idk

But, uh...well there it is.


Pasta Chick

  • Guardian of Reason
  • *****
  • Posts: 5073
Re: Creationist/Flat Earth/Etc Images
« Reply #127 on: March 28, 2017, 03:02:42 PM »
Lol! That one could probably reasonably fit under several threads, but I think faith healing is definitely appropriate here!

Father Bruno

  • Deranged Psychopathic Twinkle Toes
  • Blessing Her Holy Hooves
  • *****
  • Posts: 4091
  • Gender: Male
  • Save water. Shower together!
Re: Creationist/Flat Earth/Etc Images
« Reply #128 on: April 01, 2017, 07:24:11 PM »
I like ABBA. I like that song.  :tellmemore:
They're not that bad.
Magdalena

xSilverPhinx

  • Non Dvcor
  • Global Moderator
  • Guardian of Reason
  • *****
  • Posts: 10269
  • Gender: Female
  • I Spy With My Googly Eyes...
Re: Creationist/Flat Earth/Etc Images
« Reply #129 on: April 04, 2017, 03:57:06 PM »
^ No, no, no! They have it all wrong, that's evidence for a flying saucer right there. :smilenod:
I'm just a student of the game that they taught me.


Pasta Chick

  • Guardian of Reason
  • *****
  • Posts: 5073
Re: Creationist/Flat Earth/Etc Images
« Reply #130 on: April 05, 2017, 10:14:35 AM »
Lol! Someone stuck their finger in front of the light when they were taking fake satellite photos.

Pasta Chick

  • Guardian of Reason
  • *****
  • Posts: 5073
Re: Creationist/Flat Earth/Etc Images
« Reply #131 on: April 16, 2017, 03:06:42 AM »

xSilverPhinx

  • Non Dvcor
  • Global Moderator
  • Guardian of Reason
  • *****
  • Posts: 10269
  • Gender: Female
  • I Spy With My Googly Eyes...
Re: Creationist/Flat Earth/Etc Images
« Reply #132 on: April 16, 2017, 04:29:12 PM »


I'm just a student of the game that they taught me.


Dragonia

  • The Believer That Wasn't There
  • *
  • Posts: 283
  • Gender: Female
Re: Creationist/Flat Earth/Etc Images
« Reply #133 on: April 17, 2017, 06:41:57 AM »
^^^OMG..... where do you find this stuff?????  :d'oh!: :picard facepalm:
Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle. ~ Plato (?)

Pasta Chick

  • Guardian of Reason
  • *****
  • Posts: 5073
Re: Creationist/Flat Earth/Etc Images
« Reply #134 on: April 17, 2017, 10:45:48 AM »
^^^OMG..... where do you find this stuff?????  :d'oh!: :picard facepalm:

If you're on Facebook, follow the page Shit Creationists Say.